8/5 2015 blev der arbejdet på FS 31 og KS 567
24/5 2015 var der igen gang i arbejdet, KS 567 fik lagt løbebræder, kabelkanaler samt stangkonsol op på taget, derud over blev de første ledninger trukket.
3/6 2015 Hos Trio i Nexø har man monteret begge motorer i undervognen til KS 567
9/7 2015Her resultatet af messing
Den sorte er før behandling i brun sæbe.
Den næste er efter 2 uger i sæbe og nogle
timer i citronsyre.
Den sidste er efter en masse knofedt og en
tur på polermaskinen.
Så nu mangler vi bare ca. 150 enheder
6/7 2015 Det er jo snart et stykke tid siden, vi har ladet høre fra os. Det skyldes ikke, at der ikke sker noget, tværtimod. Der er fuld gang i den på hele værkstedet. Der males nu på KS 567, de sidste indvendige paneler renses af for gammel lak - der er meget solid!, fræsning af bøgelister til gulvriste, maling af skilte (lige nu til linie 8) montage af "springværk" i vognkassen til KS 226. El-installationer på KS 567 med dertil hørende konsoller til perronbelysning og dæksler til kortslutningsstropper og etc...etc
18/7 2015 var KS 567 ude på en kotere køretur, den blev flyttet fra sin oprindelige plads over til porten i værkstedet så den kan løftes op når undervognen kommer fra Trio Nexø
14/7 2015 produktion af gulvriste til KS 567. er godt i gang.
13/8 2015 Undervognen KS 567
er nu kommet retur fra Trio Nexø, er lidt der skal tilpasses.De er også blevet nye gulvriste til vognen, og maling af ruftaget er i gang.
På Sporvejsmuseet er man i gang med at samle kontrollerne til de 2 Frederiksbergvogne.
På Ks 226 er perronblikket monteret og diverse forstærkninger er monteret.